Breid je Steep ervaring uit en ga volledig freestyle met de X Games Pass! Wat zit erin? - X Games DLC: Ontdek een hele nieuwe competitie in Alaska, win goud in het meest indrukwekkende sneeuwpark in de geschiedenis van Steep en overwin de taaie X Games uitdagingen. - 90's DLC: Geef je game een old school vibe en laat Steep eruit zien als een 90's wintersport game: krijg 3 exclusieve old school aanpassingen, de tricks, de muziek, alles uit de goede oude tijd. - Rocket Wings DLC: Zweef met een halsbrekende snelheid door de lucht in Alaska en de Alpen met 15 nieuwe uitdagingen voor de favoriete sport van elke waaghals, Rocket Wings! Krijg 3 exclusieve aanpassingen voor jouw Rocket Wings, zodat jij je kunt onderscheiden van andere spelers.