Steelrising - Cagliostro's Secrets
Let op: toegang tot de uitbreiding Cagliostro's Geheimen is pas mogelijk nadat je een bepaald punt in het hoofdverhaal hebt bereikt. Je moet het level ''Bastille'' hebben voltooid om de nieuwe content te kunnen spelen. In deze nieuwe missie raak je verwikkeld in een spannende verhaal rondom de agent van de koning, de Comte de Cagliostro. Niemand ontkomt zonder kleerscheuren aan het Hôpital Saint Louis – een nieuw gebied waarvan de geheimen door Lodewijk XVI zijn verborgen. Tijdens dit duistere avontuur, waarin je de door Mesmer geïnspireerde machines van Cagliostro te slim af moet zijn, ontmoet je nieuwe vijanden en ontgrendel je nieuwe wapens en kostuums. Ben jij klaar om de schokkende waarheid te ontdekken achter de alchemie die de robots van de koning aandrijft?