State of Decay: Year-One
State of Decay: Year-One brengt de populaire zombieoverlevings fantasyfranchise naar Xbox One. Geleverd in een prachtig geremastered 1080p, samen met verbeterd licht, texturen, animaties en vechttechnieken, trekt State of Decay: Year-One je nog dieper in de post-epidemische wereld. Houd stand tegen een vervallende samenleving in het ultieme fantasy zombieoverlevingsspel. Ontdek een open wereld vol gevaren en kansen die afhangen van de keuzes die jij maakt. Rekruteer een gemeenschap vol speelbare karakters, ieder met zijn eigen vaardigheden en talenten. Ontwerp en versterk je basis tegen de meedogenloze hordes ondoden. Ga op uitdagende rooftochten op zoek naar voedsel en munitie en doe wat nodig is om weer een dag te leven.