Starter Pack YAKUZA-serie
Sta op en begin je beat 'em up-avontuur boordevol actie in Japan als Kazuma Kiryu, een legendarische Yakuza ook wel bekend als de 'Dragon of Dojima', terwijl hij zich uit de naad vecht voor de mensen die hem dierbaar zijn. Deze bundel bevat de geremasterde versie van de twee games waar de veelgeprezen serie mee begon. Yakuza Kiwami – Neem de schuld op je voor de moord van een onderwereldbaas en kom 10 jaar later uit de gevangenis om te ontdekken dat de Yakuza-clans op het punt staan van een burgeroorlog. Je wordt in een intens avontuur vol opofferingen, verraad en liefde gestort, bijgestaan door je vuisten en verbetenheid. Yakuza Kiwami 2 – Neem het op tegen de ambitieuze, dodelijke vijand 'Dragon of Kansai' in een totale oorlog tussen rivaliserende Yakuza-clans waarin twee legendarische draken met elkaar de strijd aangaan tot het bittere einde.