Starter Pack by LexCorp
Download het DCUO-starterspakket vol items waarmee je direct in je spelavonturen kunt duiken! Bevat een LexCorp Automatic Sidekick, XP Boosters, een Initiate-startersuitrusting kit, Soder Colas, stabilisatoren en meer! Word de held of slechterik die je altijd al hebt willen zijn! Om je voorwerpen terug te halen ga je naar het venster Redeem/Claim in de marktplaats van het spel.