Starter Airdrop
"Beleef een vliegende start in de multiplayer: 2 Elite Packs + 5 Operations Packs + 5 Versus Boosters + 5 Horde Boosters. Elite Packs bevatten 5 willekeurige aanpassingskaarten - Inclusief 1 item dat minstens Rare is, met een vergrote kans op het scoren van een Legendary kaart. Operations Packs bevatten 5 willekeurige kaarten, zoals Bounties en Class Skills, en minstens 1 aanpassingskaart voor een embleem, wapen of personage. Versus Boosters bevatten 5 verbruikbare Versus Bounty-kaarten. Horde Boosters bevatten 4 Horde Skill-kaarten en 1 verbruikbare Horde Bounty-kaart."