Het Skullscream-ruimteschippack bevat de digitale versie van: * 1 piloot Rankor * 1 ruimteschip Skullscream *1 wapen Vloedgolf Rankor - De leider van een bandietenbende en een deskundige monteur met een kort lontje en een naar karakter. Rancor is bot, grof en gevaarlijk, maar hij heeft een zwak voor de underdog. Als jij dit niet bent... pas dan maar op. Skullscream - Alleen iemand die zichzelf zo geweldig vindt als Rankor noemt zijn schip Skullscream. En alleen Rankor is woest genoeg om die naam ook te verdienen. De gebleekte dierenbeenderen op de boeg zijn het laatste wat menige zwakke vijand in zijn leven ziet voor hij uit de lucht geknald wordt. Vloedgolf - De Vloedgolf lijkt op de Schokgolf met zijn golfvuur met kort bereik, maar dan met een extra scheutje antizwaartekracht-stasepower. Ideaal om je een pad te banen door vijanden die niet aan de kant gaan.