Verbeter je arsenaal en pas het aan om je vijanden te verslaan met de wapens Pletter en Versnipperaar Mk.2. Bevat de digitale versie van: * 1 Pletter wapen * 1 Versnipperaar Mk.2 wapen Pletter - Door de combinatie van de dodelijke efficiëntie van een 8-cilinder roterend vuurwapen met een op de vleugel bevestigde motor heeft de Crusher de wrede kracht om kleine zwaartekrachtvelden om zijn vijanden heen te creëren. Alle projectielen die worden gevangen in de zwaartekrachtvelden worden naar binnen getrokken voor bonusschade. Versnipperaar Mk.2 - Deze verbeterde versie van de Shredder maakt gebruik van een zijlaadkamer om projectielen in de drieloop samen te voegen. Vergeleken met de normale variant, richt je hierdoor per seconde meer schade aan dankzij het snelle vuur.