Vergroot je avontuur en behaal de overwinning met het Haywire-pilotenpack en zijn pilotenvaardigheid Hacken. Bevat de digitale versie van: *1 piloot Haywire Speel als Haywire, het resultaat van een experiment van Mason om te zien of eeuwenoude Legioen-programma's veilig konden werken met de AI van Equinox, Sage. Haywire brengt alleen vervormde elektronische geluiden voort. Dit rare machientje is een waardevolle aanwinst voor het Initiatief. Hack Legioen-vijanden, maak er tijdelijke bondgenoten van en trek het gevecht naar je toe.