Snowboard in alle hoeken van de wereld met het Mt. Fuji & friends Pack. Baan je racend en trickend een weg omlaag via 6 unieke afdalingen op de legendarische Japanse berg die de horizon van Tokio domineert: Mt. Fuji. Race door kersenbloesems, grind door Torii-poorten en baan je trickend een weg over oude pagodes. Tevens inbegrepen als speelbare personages zijn de populaire SSX-veteraan Eddie Wachowski en pro-snowboarder Travis Rice: de eerste echt bestaande snowboarder die je ook daadwerkelijk kunt spelen in een SSX-franchise. Heers over alle klassementen met de personage-specifieke Ultimate-snowboards met attribuutbonussen voor Eddie, Zoe, Mac, Kaori en Elise, plus 1 extra GeoTag! Dit pakket bevat letterlijk een berg aan content!