BARN FINDERS Zoek in verlaten schuren naar kostbaarheden, variërend van oude klokken, muziekinstrumenten, antiek, goud, wapens tot zelfs oldtimers en motorfietsen, en verkoop ze met winst. Run je familiebedrijf. Zoek waardevolle voorwerpen en verkoop ze in je pandjeshuis. Elk voorwerp heeft waarde, dus verzamel alles en zoek overal! Bied op veilingen en uitverkopen om toegang te krijgen tot afgesloten eigendommen. Wie weet wat voor stoffige schatten je daar kunt vinden? Bezoek 12 originele locaties en ontrafel hun geheimen in het land van Ammeryka (grotendeels vergelijkbaar met het echte Amerika, maar niet helemaal). Schuren zijn nog maar het begin. Wat dacht je van een bezoek aan een oude militaire basis of . . ...de maan? Zorg voor de ontwikkeling van je winkel. Lege schappen betekenen een lege portemonnee. Klanten komen terug als ze iets hebben om voor terug te komen. Repareer gevonden voorwerpen, maak de vuile schoon en verkoop ze allemaal. En als er geen klanten zijn, kun je altijd nog basketballen in je achtertuin. En op een of andere manier, geld verdienen terwijl je speelt... Ome Billy zal je bezig houden. Samen verken je verschillende locaties, maar het echte werk is allemaal voor jou om te doen. Dat wil zeggen; totdat je zelfstandig verder gaat. Uiteindelijk. Een echte “Schuurvinder” zijn is een gemoedstoestand - een job voor durvers en moedigen. Je concurrenten zijn specialisten en zij wachten gewoon tot je een fout maakt. TREASURE HUNTER SIMULATOR Treasure Hunter Simulator geeft je de kans om over de hele wereld historisch belangrijke locaties te onderzoeken en je metaaldetector te gebruiken. Ontdek het verleden door interessante voorwerpen op te graven en het belang ervan te onderzoeken. Met locaties verspreid over de hele wereld, zul je eerst iets interessants en waardevols in je lokale omgeving moeten vinden. Zo werk je aan je reputatie en verdien je betere apparatuur en geld om af te reizen naar exotische en afgelegen bestemmingen. Kies of je de voorwerpen wilt houden of verkoop ze op de veiling, zodat je verder kunt reizen en betere apparatuur kunt kopen. Treasure Hunter Simulator is geen hardcore metaaldetectorsimulator, maar meer een mix van een arcade- en simulatiespel. Dankzij de gestroomlijnde detectormechanismen is de game niet alleen leuk voor fans van het genre, maar ook voor andere gamers. De simpele en intuïtieve gameplay en het prachtige landschap zorgen voor volop plezier.