SP Kaartenpack: Brave New Worlds
Verbreed je horizon met Brave New Worlds, een verzameling nieuwe single player-kaarten voor Sid Meiers Civilization Revolution! Verken het doolhofachtige berglandschap van 'Mazeworld,' bemachtig het beste uitgangspunt in 'Chokepoint' of versla je vijanden in 'Donutworld' met zijn karakteristieke vorm. Brave New Worlds bevat vier geografisch unieke kaarten die je voor nieuwe uitdagingen stellen in Civilization Revolution.