South Park: the Fractured but Whole – « Danger Deck » DLC
In het uitdagende Danger Deck teleporteer je naar onbekende locaties in South Park om door Tupperware gemaakte vijanden uit te schakelen. Je hebt toegang tot Danger Deck via de Freedom Pals Base. Ga daar naar de Danger Deck-console, dan word je met je team superhelden naar deze holografische veldslagen geteleporteerd. Deze steeds heftigere ontmoetingen met allerlei verschillende vijanden uit de game zijn een ware beproeving voor iedere superheld. Als je slaagt, dan word je beloond met items en kostuums die je ook kunt gebruiken als je de game nog een keer speelt. Danger Deck is inbegrepen bij de Season Pass van South Park: The Fractured but Whole. Koop hem nu om toegang te krijgen tot alle huidige en toekomstige extra content van de game.