Sonic & All-Stars Racing Transformed
De Games op aanvraag-versie ondersteunt Engels, Frans, Italiaans, Duits, SpaansSonic en de cast van All-Stars stellen zich nogmaals op voor een gevecht om de heerschappij in de ultieme race. Dit is geen gewone race, dit is "Racing Transformed"! Volledig transformeerbare voertuigen die tijdens de race veranderen van auto's in vliegtuigen en boten, elk met hun eigen unieke gameplay.Meer dan 20 legendarische All-Stars, elk met hun eigen transformeerbare voertuig. 16 dynamische circuits die je te land, ter zee en in de lucht uitdagen.Gebruik ingenieus wapentuig en de All-Star-move van je personage om de tegenstanders te verslaan. Race online tegen maximaal tien spelers, of daag je vrienden uit op een splitscreen voor vier spelers. Talloze modi, waaronder Grand Prix, Battle Arenas en de ongelooflijke World Tour. Ga het circuit op en daag je vrienden uit als je X360avatar met een exclusief transformeerbaar voertuig.