Solocampagne "The Sabotage"
Speel als Robert North in deze enorme singleplayer uitbreiding. Bekijk het verhaal van de andere kant en zie hoe de machtsgreep van de separisten tot tal van belangrijke gebeurtenissen leidt in Sniper Ghost Warrior 3.