SnowRunner - Season 14: Reap & Sow (Windows)
Seizoen 14 van SnowRunner heet Reap & Sow. Inbegrepen bij de jaar-4-pas. Vereist de game SnowRunner. De Oostenrijkse overheid wil dat je een renaissancekasteel renoveert en een nieuw oogstseizoen inluidt met 4 voertuigen op twee nieuwe maps van 4 km². Herstel bruggen, infrastructuur en zonnepanelen om het toerisme en de agricultuur van de regio nieuw leven in te blazen. Seizoen 14: Reap & Sow bevat: - Twee nieuwe, Oostenrijkse maps van 4 km². Voer missies uit in de schilderachtige valleien van dit Alpenland. - Vier nieuwe voertuigen: de Earthroamer SW en de Earthroamer LTI – twee ondersteunende scoutvoertuigen met grote reparatiemodules – plus twee krachtige, veelzijdige tractoren – de Futom 7290RA en de Ankatra 1160 – die alle twee wel raad weten met boomstammen! - Nieuwe activiteiten: Help Oostenrijk de toeristenstroom op gang te brengen door kastelen te renoveren en een renaissancemarkt te openen. Daarnaast repareer je bruggen en onderhoudsinfrastructuur om de boeren bij te staan.