SnowRunner - Season 1: Search & Recover (Windows 10)
Breid je SnowRunner-ervaring uit met Season 1: Search & Recover om een schat aan nieuwe uitdagingen te ontdekken. Deze DLC geeft je toegang tot twee gloednieuwe maps op het Russische schiereiland Kola plus nieuwe voertuigen, missies, skins en meer! Season 1: Search & Recover wordt via drie updates uitgebracht in de zomer van 2020 en kan ook worden gekocht via de jaar-1-pas van SnowRunner. Season 1: Search & Recover bevat: - Twee nieuwe wintermaps op het Russische schiereiland Kola, met een hedendaagse schattenjacht die draait om de restanten van een bommenwerper uit de Tweede Wereldoorlog. - Nieuwe voertuigen, waaronder de TUZ 16 'Actaeon' en de Ford 750 4x4 CrewCab - Nieuwe voertuigskins en interieuraanpassingen.