SnowRunner - Mack Dual Pack (Windows)
Het Mack Dual Pack voegt twee nieuwe vrachtwagens toe aan je SnowRunner-wagenpark: de Mack TerraPro uit de Highway-klasse en de Mack Pinnacle uit de Heavy Duty-klasse. De Mack TerraPro is een Highway-vrachtwagen met een exceptionele specifieke massa, waardoor geen enkele helling te hoog is – hoe bepakt je ook bent. Ook is de TerraPro uitgerust met een altijd ingeschakeld differentieelslot. De Heavy Duty Mack Pinnacle is een van de beste vrachtwagens in zijn klasse met zijn lage brandstofverbruik en instelbare differentieelslot, waardoor hij een groot bereik heeft en bijzonder wendbaar is. Bovendien kun je hem koppelen aan een exclusieve oplegger met boomstammen en een hijskraan en is hij ideaal voor het vervoer van hout over grote afstanden, hoe ver de dichtstbijzijnde weg ook is. Deze DLC maakt geen deel uit van de jaar-1-, jaar-2-, jaar-3- en jaar-4-pas.