SnowRunner - Kenworth W990 (Windows 10)
Breid je SnowRunner-garage uit met de 2023 Kenworth W990! De conventionele Kenworth met zijn lange motorkap – al sinds mensenheugenis het symbool van de Amerikaanse truckerswereld – is een perfecte mix van kracht, luxe, vakmanschap en traditionele vormgeving. De huidige 2023 Kenworth W990 is niet alleen een verfijning van dit tijdloze concept, maar zijn onverzettelijke stijl, prestaties en piekfijne afwerking voorkomen ook dat je roemloos ten onder gaat in de grijze massa. Met deze geavanceerde zware truck voorzie je je collectie van superieur wegvermogen met duizenden opties om er zeker van te zijn dat de W990 nergens voor terugdeinst. Van slaapconfiguraties tot de beschikbare motor van 15 liter, de W990 is overal op voorbereid. De Kenworth W990 is niet inbegrepen bij de jaar-1-, jaar-2- en jaar-3-pas.