SnowRunner - Kenworth Dual Pack (Windows)
Het Kenworth Dual Pack voegt twee nieuwe vrachtwagens van Kenworth plus stickers toe aan je SnowRunner-wagenpark: de T880 uit de Highway-klasse en de C500 uit de Heavy Duty-klasse. De Kenworth T880 is een Highway-vrachtwagen met een brede motorkeuze en een grote actieradius. Het is een relatief zuinige en snelle vrachtwagen voor op de gewone weg die ook beschikt over een permanent differentieelslot en optionele hoge ophanging. De Heavy Duty Kenworth C500 blinkt uit op het gebied van wendbaarheid en offroadmogelijkheden. Daardoor is hij een betrouwbare en comfortabele vrachtwagen voor het zwaardere werk, ook al ben je voor de ophanging beperkt tot de standaarduitrusting. Ook bevat het Kenworth Dual Pack twee unieke sideboards die speciaal zijn gemaakt voor de frames van de T880 en de C500, met respectievelijk 3 en 2 goederenvakken. Deze DLC maakt geen deel uit van de jaar-1-, jaar-2-, jaar-3- en jaar-4-pas.