SnowRunner - Jack of all Treads Tire Pack (Windows 10)
Je kunt je SnowRunner-ervaring naar wens aanpassen met het Jack of All Treads Tire Pack, met meer dan 50 unieke combinaties van banden en velgen voor je hele wagenpark! Dit pack maakt geen deel uit van de jaar-1-pas, de jaar-2-pas en de jaar-3-pas.