Sniper Rifle McMillan TAC-338A
Voel de kracht van dit legendarische geweer en test je scherpschutterskunsten in het veld. Het McMillan TAC-338A-geweer is uitgerust met een McMillan Scope-vizier en vormt het hoogtepunt van jouw scherpschuttersuitrusting.