Sniper Elite 4 - Cold Warfare Winter Expansion Pack
Bedwing de sneeuw met 8 geweerskins met winterthema, mannelijke en vrouwelijke ghilliepersonages* en 3 nieuwe wapens: de ZH29, PPSH en Tokarev. *Alleen voor competitieve multiplayer en Survival.