Skullgirls: Black Dahlia
Vecht met het sinistere arsenaal van de meest verdorven huurmoordenaar van de Medici: BLACK DAHLIA! Vecht je een weg door de hele cast van Skullgirls met je geweer-arm, verborgen zaagbladen en bijtende beledigingen. - Heb je het niet naar je zin?! Geef iedereen een echt optreden in de Bunny Burrow, de thuisbasis van Black Dahlia. - Oh ho ho ho~! Verbijster je tegenstanders met 29 intimiderende kleurenpaletten. - Laat je verwonderen door de wraakzuchtige chaos van Black Dahlia's gloednieuwe verhaalmodus. - Word een elite huurmoordenaar met de hulp van Black Dahlia's nieuwe tutorials!