Skullgirls: Annie
Ze is stoerder dan ze eruit ziet en de dapperste in de kosmos: ANNIE OF THE STARS! Annie, vervloekt door de Skull Heart zodat ze nooit opgroeit, sluit zich samen met haar trouwe parasiet Sagan eindelijk aan bij het Skullgirls-team! Stilte op de set! Ontgrendel Sound Stage 15, de set van haar succesvolle tv-serie. Kostuumwissel! Probeer 29 verschillende paletten uit en bepaal je favoriet. Binge haar hele verhaalmodus, waarin ze haar eeuwenlange queeste voortzet om de Skull Heart voorgoed te vernietigen. Leer haar moveset dankzij gloednieuwe Character Tutorials!