Skull and Bones Seizoenskist
Ontvang een exclusief accessoire en 2.500 Gold plus 500 extra Gold. De accessoires omvatten een masttrofee. Met Gold kun je in de winkel van het spel onder andere cosmetische voorwerpen voor je schip en kapitein kopen.