Ship of Fools - Deep Sea Duo
Er zijn nieuwe Fools opgeborreld uit de diepte. Breid de teamkeuzes uit met het Deep Sea Duo. Angus heeft een schitterende toekomst, maar een duister verleden. Angus' erfstuk, de Blinding Lure, vermindert schade die door afgeketste projectielen wordt aangericht en vergroot doorboringskracht en geleiding bij perfecte timing. Jules gedijt goed op druk. Met Jules' erfstuk, de Collector's Magnet, kun je na een gewonnen gevecht een willekeurig voorwerp buitmaken van de verslagen heerser over het gebied.