Shadow of the Tomb Raider - Wapen: Grip of Fear
Bemachtig de Grip of Fear voor Shadow of the Tomb Raider. Een origineel ontwerp, speciaal ontwikkeld om te klimmen en te vechten. Vijanden gaan gemakkelijker neer en blijven langer liggen.