Shadow of the Tomb Raider - Gouden Adelaar-uitrusting
Voeg je bij de eliteverdedigers van Paititi met het Gouden adelaar-uitrustingspakket! Bevat de Sinchi Chiqa Battle Dress en de boog van de Oathtaker.