Shadow of the Tomb Raider - Fear Incarnate-uitrusting
Bemachtig de Fear Incarnate-uitrusting voor Shadow of the Tomb Raider. Deze bevat de Scales of Q-outfit en de Grip of Fear. De Scales of Q-outfit heeft dikke huiden en stevige botten, die twee keer zo veel weerstand bieden tegen mêlee-aanvallen. Het originele ontwerp van de Grip of Fear is ontwikkeld om te klimmen en te vechten. Vijanden gaan gemakkelijker neer en blijven langer liggen.