Sébastien Loeb Rally EVO - Class S The Prototypes
We bieden je de kans om de geschiedenis te herschrijven! De Lancia ECV, Toyota 222D, Vauxhall Astra 4S en Peugeot Quasar zoals je ze nooit eerder hebt gezien! De prototypeklasse bestaat uit vier wagens die nooit eerder op het parcours zijn verschenen. Gebruik deze wagens om de wereld te bewijzen wat je waard bent! Download de DLC en schep een nieuwe toekomst voor deze wagens!