Seasonal Outfits Set
Een speciale zending uit de stad is aangekomen, met een nieuwe look voor elk seizoen! Pas je personage aan met de volgende vier outfits: - Spring Cow-digan: Om er uiermate schattig uit te zien! - Summer Raincoat: Hiermee ben je altijd op je sjiekst, zelfs in een hoosbui! - Autumn Aviator Jacket: Deze herfstkleur geeft je fleur! - Winter Peacoat: Maakt zelfs de guurste wind aantrek-kelijk! *Deze items verschijnen in je commode zodra je ze hebt geaccepteerd via de blauwe kluis voor je huis. *Hoofdmode kan worden uitgerust door het te selecteren als een kapsel. *Outfits kunnen worden gewijzigd door de spiegel of commode in je huis te gebruiken.