Season Two – Stage One Liveries
Liveries seizoen 2 – etappe 1. Dit liverypakket voor seizoen twee brengt een livery met natuurlijke geometrische patronen naar DiRT Rally 2.0, geïnspireerd op de prachtige rallylandschappen. Het ontwerp is beschikbaar voor vijf auto’s in het spel.