Season of Infamy: Most Wanted
Speel als Batman met de Season of Infamy: Most Wanted-uitbreiding, met legendarische superschurken die Gotham binnenvallen. In deze verhaalmissies moet de Dark Knight het opnemen tegen de gevaarlijkste superschurken wanneer de chaos nog steeds hoogtij viert in de straten van Gotham. Dit pakket bevat 4 afzonderlijke missies met gloednieuwe verhaallijnen, met in Ra's Al Ghul, The Mad Hatter, Killer Croc en Mr. Freeze.