Season 3 Week 3 Greece Rally
Etappes in Griekenland, altijd een van de meest uitputtende rallylocaties op elke racekalender, bevatten stoffige wegen en verborgen rotsen die auto's die bochten afsnijden of te breed gaan op de verkeerde plek ernstig kunnen beschadigen. De stoffige omstandigheden betekenen dat zicht een probleem kan worden voor coureurs verder naar achteren in de rij.