Scenarioset 7
‘Ten Tasks‘, ‘Hunting Festival‘ en ‘The Way of the Knight‘ zijn nu beschikbaar als Free Mode-scenario in DLC 2. De nieuwe wapens ‘Shah's Blade‘, ‘Serican Bow‘ en ‘Knight's Lance‘ worden beschikbaar door met elk personage te vechten. Na het voltooien van de scenario’s kunnen deze wapens ook in andere gevechten gebruikt worden. Daarnaast kun je de Limited Skill Cards ‘A Banquet of Celebration‘ en ‘In Loyal Service‘ tijdens het gevecht verdienen als je aan specifieke voorwaarden voldoet.