Scenarioset 5
‘Honor Among Thieves‘, ‘The Great Mock Battle’ en ‘Rivalry on the Battlefield‘ zijn nu beschikbaar als Free Mode-scenario’s in DLC 2. Daarnaast worden de nieuwe wapens ‘Bridal Knife‘, ‘Bow of Service‘ en ‘Blue Wolf Shredder‘ beschikbaar door met elk personage te vechten. Na het voltooien van de scenario’s kunnen deze wapens ook in andere gevechten gebruikt worden.