Scenario-set 10
The Mighty Shah of Pars, The Way of the Knight II en Battle of Revenge worden als Free-Mode-scenario's toegevoegd aan DLC 1. Tijdens dit gevecht kun je ook de gelimiteerde Skill Cards A Glare of Rage and Hatred, Son of the Lord of Oxus en The Strength of the Zot Clan verdienen, als je aan de juiste voorwaarden voldoet. *De distributie van deze content kan zonder aankondiging vooraf worden stopgezet.