SCAR Desert Skin
De SCAR is een medium-aanvalsgeweer met een hoge nauwkeurigheid en vuursnelheid. Dit geweer werd kort voor het Lingshan-incident geïntroduceerd en wordt tegenwoordig wereldwijd ingezet; niet alleen door alle onderdelen van het Amerikaanse leger, maar ook door verschillende veiligheidstroepen en militaire onderaannemers. Deze SCAR heeft een speciale woestijncamouflage.