SAND LAND - Vron Decal
Pas voertuigen aan met speciale stickers. Stickers kunnen op alle aanpasbare voertuigen worden gebruikt. *Het aanpassen met stickers is beschikbaar na het ontgrendelen van de Paint Shop in Spino.