Sacred Citadel - Jungle Hunt
"De slag is gewonnen, maar de oorlog nog niet! ""Big Mama"", de stinkende leider van de boosaardige Grimmoc, is met het gestolen Seraphim-artefact de gevaarlijke jungle van Ancaria ingevlucht! Maak korte metten met ""Big Mama"" en haal het kostbare voorwerp terug. Kom weer bij elkaar, combineer de vaardigheden van je vrienden en geniet van dit nieuwe hoofdstuk van Sacred Citadel.Geniet van een gloednieuwe omgeving plus 3 spannende bonuslevels!"