RP Booster-pack (50x)
De RP Booster is een item voor Resident Evil Resistance waarmee je sneller Result Points krijgt. Dit pack bevat 50 RP Boosters. Je kunt er een gebruiken voor een Snelle Match-game om het aantal behaalde RP te verdubbelen. Let op: Je kunt maximaal 9999 RP Boosters hebben, je kunt daarna geen Boosters meer toevoegen. * De mogelijkheid om RP Boosters te kopen is in sommige landen niet beschikbaar vanwege regionale beperkingen.