Rossi Ford Focus Rally Car 2009
Bemachtig de Ford Focus waar Valentino Rossi in reed tijdens de Monza Rally Show van 2009 en race om te winnen! Je kunt ook 11 nieuwe livery's downloaden voor je Focus voor gebruik met coureurs van de Academy.