Roots of Evil
Eikvallei - een dorp dat belegerd wordt door gecorrumpeerde wezens. De vluchtelingen verdenken de bosgeest Leshy ervan, en willen hem dood hebben. De Houthakker denkt er anders over en gaat naar onze held toe, hem smekend om een vreedzamere oplossing. Zal Ivan zwichten voor de woede van de dorpelingen, of luisteren naar de bedingen van de Houthakker, of zelf het lot van Leshy beslissen? Ontdek of hij sterk genoeg is om deze etterende corruptie te verslaan, terwijl hij de wegen kruist met boeiende karakters zoals de legendarische Kuma Lisa, het Snuisterijenkind, en Gigi de Woekeraar in hun eigen sidequests.