ROMANCE OF THE THREE KINGDOMS XIII: Fame and Strategy Expansion Pack Bundle
Beleef de Three Kingdoms met extreme Officer Play! "Romance of the Three Kingdoms 13" is een eerbetoon aan de 30e verjaardag van de reeks en gaat verder waar "A Further Gathering of Heroes" is gebleven, met de meeste vernieuwingen in de geschiedenis van de reeks. "Prestige" kan worden gezien als baanbrekend, met Comrades die je helpen met het uitvoeren van je taken. Geniet van de vrijheid en diepgang van Officer Play! Sommige Ordes stammen af van een Ruler en maken gebruik van dezelfde stijl en strategie, met "Key Points" in het hele land. War Councils zorgen ervoor dat de beste plannen van je strategen worden uitgevoerd en dat de gevechten tussen helden nóg beter worden. Beleef de ultieme Officer Play voor dit en nog veel meer!