Roguebook - Fugoro, Merchant of Wonders Xbox One
Fugoro, berucht als avonturier, verzamelaar, piratenkapitein en kikkerdief, is een mysterieuze triton en hij is het die verantwoordelijk is voor de ramp met het Roguebook. Hij draagt een zware rugzak vol schatten en magische munten met zich mee en is verrassend behendig met zijn staf, die hij gebruikt om zijn vijanden te merken. Combineer Fugoro's kaarten met die van andere helden tot nieuwe decks en ontdek combo's die het Roguebook zullen vermorzelen. * Een nieuwe speelbare held met een unieke schat, talenten en verfraaiingen om te ontgrendelen * Meer dan 50 nieuwe kaarten om te profiteren van Fugoro's unieke mechanica: magische munten, markeringen en behendigheid * Fugoro is volledig geanimeerd en ingesproken, is gedurende het hele avontuur interactief en onthult meer over de legenden van het Roguebook De unieke schat van Fugoro, Merchant of Wonders is de magische staf: de eerste aanval die Fugoro in elke beurt uitvoert, levert +5 kracht op. Ontgrendel Fugoro, Merchant of Wonders door hoofdstuk 1 te voltooien. Praat met hem in het basiskamp bij je volgende rondje, om hem te werven.