Rivals of Aether: Ranno and Clairen
Ontgrendel de twee originele personages Ranno en Clairen voor Rivals of Aether. Ranno, de Poisonous Pacifist, symboliseert water en Clairen, de Flame's Salvation, staat voor vuur. Dit pakket bevat twee figuren en twee strijdtonelen.