Risk of Rain
'…het is heerlijk om voorwerpen te verzamelen, ervaring te verkrijgen en je personage te zien veranderen in een goddelijke moordmachine.' – Joystiq 'Een geweldig spel. Het ontwerp van de vijanden, de geluidseffecten, de krachten, de gevechten, het voelt allemaal fantastisch.' - Eurogamer Belangrijkste functies: - Doe mee in lokale en online multiplayer met vrienden en andere spelers overal ter wereld! - Speel en ontgrendel 12 unieke personages, zoals de commando, de mijnwerker en de ingenieur. - Vecht je door horden van verschillende vijanden en bazen, willekeurig gekozen door het spel met willekeurige vaardigheden en krachten. - Dwaal rond en ontdek 10 enorme levels met ieder verschillende vijanden, tempels en kisten! - Roep de hulp in van allerlei verschillende drones, zoals raketdrones en genezingsdrones! - Ontgrendel alle informatie over de spelwereld met de item- en monsterlogs! - Ontgrendel nieuwe voorwerpen en personages door lastige prestaties te voltooien die het spel elke keer weer fris en nieuw houden. - Sla je topscores en statistieken op!