RIDE 5 - Free Pack 06
Het RIDE 5 - Free Pack 06 bevat: - BMW R 1250 R (2019) - Triumph Speed Triple (2005) Verleg je grenzen met het Free Pack 06! Als voorloper op de onstuimige Naked motoren van nu, beschikt de Triumph Speed Triple over een compact, essentieel design met een driecilindermotor van 1050 cc. De BMW R 1250 R is gemaakt om door bochten te zoeven; deze motor maakt optimaal gebruik van 136 pk met minimale remtijden, zodat je snel bochten in en uit kunt!