RIDE 5 - Free Pack 04
Het RIDE 5 - Free Pack 04 bevat: - Aprilia RSV 1000 R (2009) - Honda VTR1000 SP-2 (2006) De Honda VTR1000 SP-2, rechtstreeks van SBK, is op zijn best vanaf 6000 rpm en levert droomachtige prestaties! De Aprilia RSV 1000 R is gericht op evenwicht: met een bredere stuurhoek is het frame stabiel en zijn de zijpanelen dunner om de bewegingen van de coureur te vergemakkelijken.